MTMT lista intézményi ellenőrzése MTA doktora pályázathoz

Az MTA Doktora pályázatoknak nem kötelező, de hangsúlyozottan ajánlott része az intézményi MTMT lista ellenőrzés, amelyet követően az eljárás hivatalos része gördülékenyebben, gyorsabban halad.
Az MTMT központi adminisztrációjának kapcsolódó dokumentuma:
MTA Doktora címre pályázók publikációs és idézettségi adatainak ellenőrzési folyamata

Kérjük, hogy saját egysége MTMT adminisztrátorának segítségével készítse elő az ellenőrzést (külső azonosítók rögzítése, formai és lehetőség szerint tartalmi ellenőrzés, admin láttamozás, egyeztetés). Az intézményi ellenőrzést nagymértékben meggyorsíthatja, ha a kiadói oldalon teljes szövegével nyíltan nem elérhető, nemzetközi adatbázisok (WOS, Scopus, Pubmed) által nem indexelt teljes tudományos publikációit feltölti az SZTE Publicatio Repozitóriumba.

Az ellenőrzés befejezésének határidejét az SZTE Klebelsberg Könyvtár MTMT csoportjának vezetője határozza meg. Tudományterülettől, rekordszámtól, a felvitt rekordok minőségétől és az ellenőrzésre váró listák darabszámától, rekordszámától függ az ellenőrzés időtartama. Ez kisebb listák esetén is legalább egy hónapot vesz igénybe, nagyobb listák esetén akár két-három hónap is lehet. A pályázathoz nem kapcsolódik intézményi igazolás, de az intézményi ellenőrzést követően a pályázó teljes tudományos publikációinak (igény esetén impakt faktor adatokkal kiegészített) listáját pdf formátumban, e-mailben küldjük el az űrlapon megadott címre.

Egyéni, speciális táblázatok, listák elkészítésére vonatkozó igényét az űrlap Megjegyzés mezőjében tüntesse fel. Amennyiben konkrét, valamilyen szempont szerint válogatott publikációkról kér listát, akkor azok MTMT rekordjainak azonosítóit vagy egyértelmű meghatározásukat adja meg ebben a mezőben.

A helyi adminisztrátori ellenőrzés és az SZTE Publicatio repozitóriumi feltöltések után az alábbi űrlapon lehet kérni az intézményi ellenőrzést:


    igennem


    This site is protected by reCAPTCHA and the Google
    Privacy Policy and Terms of Service apply.